Om meg

Bildet mitt
Hallo ik heet Frederika Kamphuis. Sinds november 2008 woon ik in Noorwegen. Hier in Noorwegen ben ik begonnen met lappeteknikk of te wel quilten.Daarnaast houd ik van een mooie bloementuin. Op dit blog hoop ik verschillende dingen die ik gemaakt heb te laten zien.

mandag 3. april 2017

Lemon star

Onlangs heb ik met behulp van de Lemon star liniaal een klein quiltje gemaakt.
Daarna voor het eerst met de handgequilt.
Een hele uitdaging om dat netjes te doen.
Voor de achterkant heb ik een sneeuwgeverfde lap gebruikt.


Jeg brukte Lemon star linjal for å lage stjerner.
Morsomt og lett å bruke.
På bakside brukte jeg stoff som jeg hadde farget selv.






14 kommentarer:

  1. Mooi gedaan en aparte achterkant !

    SvarSlett
  2. Nou, dat is toch prima gelukt ?!

    SvarSlett
  3. Ziet er leuk uit, hoor! Ja handquilten vergt ook gewoon veel oefening :)

    SvarSlett
  4. Mooi gelukt! Zo zie je , oefening baart kunst. De achterkant verdient ook een compliment!

    SvarSlett
  5. Wat knap en wat is het mooi geworden!
    Succes met hand-quilten.

    SvarSlett
  6. Mooi en ik blijf het apart vinden..sneeuw geverfd..

    Lieve groet,Petra

    SvarSlett
  7. Ik heb nog nooit van die soort liniaal gehoord. Leuk, ook die lap aan de achterkant.

    SvarSlett
  8. Wauw, wat heb je toch weer een kunstwerk gemaakt!

    SvarSlett
  9. Jou eerst handquiltwerk geweldig toch.
    Groeten
    Marga

    SvarSlett
  10. Geweldig mooi geworden
    Mag je trots op zijn.
    Groetnis Annie

    SvarSlett
  11. En flott quilt du har laget! Vakre farger på stjernene, og stilig med selvfarget stoff på baksiden. :-)

    SvarSlett