vrijdag 4 oktober 2013

Kerstruil.

Kerstruil
Eigenlijk had ik gedacht niet deel te nemen aan Katriens kerstruil dit jaar.
Maar vorig jaar was het zo leuk.
En op haar site las ik dat dit de laatste keer was dat ze het ging organiseren, 
dat ik me toch heb opgegeven.
Vandaag kreeg ik de naam van de aan mij toegedeelde partner.
Leuk, direct even op de site gekeken.
Spannend hoor.
Ik had al enkele ideetjes, nu de uitwerking nog.
En dan opsturen en afwachtend.
Ja de komende maanden zijn weer erg leuk en gezellig.

Ik ben dus wel met het een en ander bezig, maar mag niet veel laten zien.

Verder kijk ik uit naar 18. oktober. 
Dan ga ik PaulineGina en Karin  naar Veldhoven.
Ik hoop even een kopje koffie met Joke te drinken. 
Erg leuk om jullie te ontmoeten en vast meerder blogger. 
Martine ik kom vast even bij Atelier Salgarollo langs.
Erg leuk.

Jeg deltar i en juleswap i år.
Det betyr at jeg trenger å ha fem gaver.
I hvert fall en selv laget gave.
Pakkene første bokstave skal være
K.E.R.S.T ( Jul på nederlands).
Je har begynt litt. 
Rundt 10. desember skal jeg sende pakkene til en dame i Nederland.
Spennende.

8 opmerkingen:

  1. Wij vierden met onze quiltgroep altijd Sintekerst. En maakten dan een cadeautje voor elkaar. Dat was altijd grote pret! Veel plezier met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ook heb ik vandaag mijn adres gekregen van Katrien.
    Leuk dat je naar Nederland komt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat jammer, ik ga de 19 e . Had je graag ontmoet! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook weer mee met de Kerstruil!!!! Tot in Veldhoven!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je toch terug meedoet met de kerstruil.
    Jammer dat ik je niet zal zien in Veldhoven want ik ga op zaterdag.Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg gisteren ook mijn partner voor de Kerstruil toegewezen. Leuk, alleen jammer dat het de laatste keer is, maar ja, een feest moet je op het hoogtepunt afbreken, heb ik gehoord.
    Dat wordt gezellig en genieten daar in Veldhoven! Wat leuk, dat je naar Nederland komt en met andere blogger / blog hoppers daarheen gaat.
    Ik ga niet, maar volg jullie wel.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spennende med slike bytter! Greit å starte i god tid om en skal lage noe.

    BeantwoordenVerwijderen