dinsdag 30 juli 2013

Eind van de vakantie en HOHOHO blog hop gaat van start.

Aan alle mooie dingen komt een eind. 
Zo ook aan onze vakantie.
Wat ook betekend dat ik er snel moet zorgen dat ik mijn presentatie voor de HoHoHo blog hop af krijg.
Morgen gaat de 
van start. 
Deze is georganiseerd door Madam Samm en Carol.
Ik mag direct aftrappen. 
Hieronder alle andere deelnemers
July 31

August 1

August 2

August 5

August 6

August 7

August 8

August 9

Gelukkig was bijna alles klaar voor ik op reis naar Nederland ging.
Ik heb die dagen niet geblogd en ook niet op blogs van jullie gekeken, dus ik heb weer heel wat in te halen.

Just one day left and than the HoHoHo bloghop is starting.
Thanks to  Madam Samm and Carol.
These ladies are great in organizing hops.

1 opmerking:

  1. Welkom terug, ook hier in blogland. Kom maar even gezellig op mijn blog "kijken"
    Succes met bloghoppen!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen