donderdag 7 maart 2013

Shake your Pompoms

 ZIJ organiseerd zoveel leuke bloghops.
Ik heb me nog een keer laten verleiden om aan een mee te doen.
Nu gaat het erom om pompons te verwerken in een werkstuk. 
Omdat ik altijd al een soort van PIP achtig kussen wilde maken heb ik me dan ook weer ingeschreven.
En ik mag weer meedoen.
Tevens is het ook een manier om aan het werk te blijven met stofjes. 
Ik heb de neiging om allerlei leuke ideeen te hebben, waar niets mee gebeurt.

Jeg er deltaker i en pompon bloghop HUN organiserer.
Det er meningen å jobbe med pomponger. 
Skal se hva jeg kan lage med pomponger.
Spennende.

Yes I' am in.  
I will join the Shake your pompoms Bloghop.
So exciting.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak te maken. Ik pas even. Ik worstel met de April showers. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig! Succes, wordt vast een gave hop!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een nieuwe uitdaging ; word zeker leuk en mooi.
    Succes Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, wat leuk, ik wens je veel pret bij de voorbereiding en verheug me op je uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je dat ik niet eens weet hoe zo'n bloghop werkt.... Dom hè. Maak je nou iets voor jezelf, of moet je iets voor een ander maken??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken het ook niet, zelfde vraag als Chris!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier wil ik resultaat wel van zien! Lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen