woensdag 30 mei 2012

Paper piecing

 Vanavond had ik samen met drie andere 
dames een symøte. We (in elk geval ik) zijn bezig geweest met paper piecing. Dat is iets wat ik nog niet erg vaak had gedaan. Het was erg leuk om te doen. Nu heb ik me ook eens aan een huisje gewaagd. Het ziet er nog niet perfect uit. Helemaal is het huis nog niet, maar omdat ik hem toch wilde laten zien heb ik er snel een papieren randje omheen gelegd. Kreeg ik in elk geval een indruk hoe het zou 
zijn als hij af is.



Daarnaast heb ik nog een bloem gemaakt. In beide gevallen heb ik voor felle kleuren gekozen.
Jeg hadde en symøte i kveld. Det var veldig koselig.
Prøvde meg med paper piecing. Jeg fikk hjelp av en kollega som er kjempeflink med å sye mange forskjellige ting. 
Jeg bygde et hus i knallfarger, og sydde et blomst.


4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, lekker fel, is weer eens wat anders!Je hebt het mooi gedaan en altijd heerlijk om weer een andere techniek goed te beheersen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er erg leuk uitzien, ik doe het je niet na. Lekker vrolijk in die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomers, sprekend en iets nieuws, wat wil je nog meer? Heel mooi gedaan!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke techniek, mooie kleurige stofjes heb je ervoor gebruikt! En er zijn ook zulke mooie patronen mogelijk.
    Succes!
    gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen